فاصله ها
نوشته شده توسط : سمانه

از راه دور تو را می پرستم ای قبله امید من.....

از راه دور به تو عشق می ورزم تا دیگر این فاصله ها را احساس نکنی ....

از راه دور درد و دلهای خودم را به تو می گویم ....... و تورا در آغوش محبتهای

خودم می فشارم آری از همین راه دور نیز می توان دست

در دستانم بگذاری...... و با هم قدم بزنیم ......

به خواب عاشقی می روم تا این رویا برایم زنده شود .......

خاطره هایمان را همیشه در ذهنم مرور می کنم و هیچگاه نمی گذارم خاطره های

لحظه دیدارمان از ذهنم دور شود........ این فاصله ها را با محبت و عشقم از بین می برم

و کاری می کنم همیشه احساس کنی در کنار منی .............

و این است برایم یک خواب عاشقانه خواب نگاه به چشمان هم ، خواب با هم بودنمان

آری واین است یک فاصله عاشقانه





:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 151
|
تعداد امتیازدهندگان : 77
|
مجموع امتیاز : 77
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: